Wp Header Logo 38.png


کد خبر : 2062108 |
24 مرداد 1403 ساعت 13:35 |
14.2K بازدید |

21
دیدگاه


پدری در جلسه تمرینی امروز بارسلونا در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته و به تمرینات گروهی برگشته است.

نفس راحت فلیک: ستاره مصدوم بالاخره برگشت

به گزارش “ورزش سه”، پدری یکی از بازیکنانی است که با حضورش در بارسلونا باعث شد که هواداران این تیم بار دیگر به درخشش ستاره‌های جوان در آکادمی این باشگاه معروف به لاماسیا امیدوار شوند و عملکرد خوبش از همان ابتدا با تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان روبرو شد.

این بازیکن در کنار گاوی توانست نقش مهمی را در خط میانی بارسا ایفا کند و حتی بسیاری این دو نفر را با ژاوی و اینیستا مقایسه کردند اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی در رقابت‌های فصل گذشته باعث شد که او روزهای سختی را سپری کند و از دوران اوجش فاصله زیادی بگیرد.

2067301

با این حال، این ستاره اسپانیایی توانست به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود، اما در دیدار برابر آلمان مصدوم شد و از آن زمان دیگر نتوانسته بود در تمرینات بارسا حضور پیدا کند و مشغول طی کردن روند درمانش و انجام تمرینات انفرادی و اختصاصی بود.

حال اونداسرو خبر داده است که پدری در جلسه تمرینی امروز بارسلونا در کارهای گروهی در کنار دیگر بازیکنان این تیم حضور داشته و این خبر بسیار خوبی برای هانسی فلیک خواهد بود. او در بازی برابر والنسیا در هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا غایب است اما می‌تواند در بازی هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان برود. هرچند گفته می‌شود که شانس او برای بازی برابر والنسیا هم صفر نیست اما کادر فنی بارسا به هیچ وجه نمی‎‌خواهد درباره او عجله کند و ریسک تشدید مصدومیتش را بپذیرد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *