Wp Header Logo 56.png


کد خبر : 2062099 |
24 مرداد 1403 ساعت 13:00 |
34K بازدید |

30
دیدگاه

کارلو از کوره در رفت


کارلو آنچلوتی در لحظه مصدومیت ادواردو کاماوینگا به شدت ترسید و واکنشی فوری نشان داد.

آنچلوتی در وضعیتی که هرگز ندیده بودیم (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دیروز رئال یک خبر بد دریافت کرد. کاماوینگا در آخرین تمرین قبل از سوپرجام بر اثر برخورد با اورلین شوامنی مصدوم شد و از شدت درد فریاد می‌کشید. صحنه‌ای که به سرعت همه را نگران کرد. سرمربی ایتالیایی درست پس از اینکه این بازیکن از شدت درد روی زمین افتاد، نارضایتی و ترس خود را از این وضعیت نشان داد.

2067993

رئال مادرید مثل فصل قبل و در حالی که هنوز فصل شروع نشده یکی از بازیکنانش را از دست داد هر چند که خوشبختانه مشکل کاماوینگا رباط صلیبی نیست. در تمرین قبل از فینال سوپرجام اروپا، کاماوینگا ضربه‌ای تصادفی از شوآمنی دریافت کرد و بعد از پیچ خوردن زانو از درد فریاد کشید.

درست در همان لحظه و طبق تصاویر ثبت شده توسط RMC Sport، کارلو آنچلوتی که جدی بودن مصدومیت را حس کرده بود، کورنومتری که در دست داشت را با عصبانیت به زمین کوبید. سال قبل در چنین مقطعی او ادر میلیتائو و کورتوا را برای ماه‌هایی طولانی از دست داد و قطعا به این فکر می‌کرد که همان حادثه برای کاماوینگا نیز تکرار شده است. کارلو برای چند ماه دیگر داوید آلابا را نیز در اختیار ندارد.

2067992
2067994

واکنش فوری کارلو به مصدومیت کاماوینگا و خشم لحظه‌ای او را هرگز ندیده بودیم و البته او الان خوشحال است که مشکل کاماوینگا جدی نیست و شاید بعد از چند هفته برگردد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *