Wp Header Logo 155.png

خرید یک عینک آفتابی زیبا یک وسوسه‌ی تمام نشدنی است. اگر علاقه‌مند به خرید اکسسوری هستید و به خرید عینک آفتابی علاقه دارید ما اینجا یکی از عینک‌های موجود روی وب‌سایت دیجی کالا را بررسی می‌کنیم.
عینک آفتابی مدل TR3311 Polarized Maroon ۸۰ % ۳,۸۰۰,۰۰۰ ۷۴۹,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
عینک آفتابی مدل TR3311 Polarized Maroon طراحی ویژه و خاصی دارد و این مسئله در همان نگاه اول هم قابل مشاهده است. با دست گرفتن این عینک در اولین گام متوجه می‌شوید که بسیار سبک است و این می‌تواند برای کسانی که از سنگینی عینک روی بینی شکایت دارند یک گزینه‌ی عالی باشد. ترکیب‌بندی رنگ آن بسیار زیا است. همچنین در عین داشتن دسته‌های ظریف و نازک فریمی بزرگ دارد که ان را برای کسانی که صورتی کوچک دارند چندان مناسب نمی‌کند.
برای آشنایی بیشتر با عینک آفتابی مدل TR3311 Polarized Maroon و بررسی ویژگی‌های آن‌‌ پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.
دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.
برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.
درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *