Wp Header Logo 1971.png

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عملیات تروریستی و بزدلانه رژیم صهیونیستی در منفجر کردن هزاران دستگاه الکترونیکی در بین مردم لبنان، با واکنش چین همراه شد.

ابراز نگرانی چین درباره انفجار‌های لبنان

 «لین جیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (پنجشنبه) ضمن ابراز نگرانی این کشور نسبت به انفجار‌های لبنان، گفت که پکن توجه ویژه‌ای به این حملات دارد.

لین طی نشست خبری روزانه توضیح داد: «چین برای این حادثه اهمیت زیادی قائل بوده و با هرگونه اقدامی که حاکمیت و امنیت لبنان را نقض کند، مخالف است».

 به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره تصریح کرد: «چین نگران است که این حادثه منجر به تشدید تنش در منطقه (غرب آسیا) شود». سخنگوی وزارت خارجه چین اضافه کرد که پکن از طرف‌های درگیر می‌خواهد که به درستی از صلح و ثبات منطقه‌ای محافظت کنند.

 لین همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال تولید پیجر‌های منفجرشده در لبنان توسط یک شرکت تایوانی نیز اظهار داشت: «اطلاعاتی در مورد این پرونده نداریم».

 وزارت بهداشت لبنان ساعاتی پیش از افزایش قربانیان انفجار‌های دو روز اخیر به ۳۷ شهید و حداقل ۲۹۳۱ زخمی خبر داد. پیش از این نیز «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد پنجشنبه این عملیات تروریستی و بزدلانه رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/۹۵۵

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *