Wp Header Logo 2113.png


کد خبر : 2071143 |
31 شهریور 1403 ساعت 11:31 |
12.3K بازدید |

28
دیدگاه


ونسان کمپانی به‌دنبال رسیدن به رکورد پپ گواردیولا و کسب چهارمین پیروزی متوالی در بایرن مونیخ است.

به دنبال رکوردشکنی: کمپانی در یک قدمی پپ

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های بوندسلیگا باید در خانه وردربرمن روبروی این تیم قرار بگیرد و مصمم است که روند پیروزی‌هایش در این مسابقات را پس از یک پیروزی پر گل ۲-۹ برابر دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

بسیاری از هواداران بایرن مونیخ در ابتدای فصل از تصمیم مدیران این باشگاه برای انتخاب کمپانی به‌عنوان سرمربی جدید و جانشین توماس توخل ناراضی بودند و باور داشتند که او تجربه کافی برای هدایت چنین تیم بزرگی در سطح اول فوتبال اروپا را ندارد، اما او ثابت کرده است که اعتمادها به او بی‌دلیل نبوده است.

این مربی بلژیکی حالا موفق شده است در هر سه بازی اولش در رقابت‌های بوندسلیگا به پیروزی برسد و برد خوبی که در دیدار برابر دینامو زاگرب به‌دست آورد، باعث شد که توجه‌ها به او بیشتر از هر زمان دیگری جلب شود و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد این رکورد را هر هفته بهبود ببخشد.

در صورتی که کمپانی بتواند تیمش را در بازی امروز برابر وردربرمن به‌عنوان تیم پیروز از زمین خارج کند، به اولین مربی پس از پپ گواردیولا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ تبدیل خواهد شد که موفق شده است در سه بازی متوالی خارج از خانه ابتدایی فصل سه امتیاز را برای بایرن به ارمغان بیاورد. پس از گواردیولا دیگر هیچ یک از مربیان این تیم موفق به کسب این نتیجه نشده بودند، اما کمپانی نشان داده است که توانایی انجام چنین کارهایی را دارد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *