Wp Header Logo 2254.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا نوشت: «رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در پی حادثه امروز در ایالت خیبرپختونخواه این کشور در صحت و سلامت است. 

 

 یک منبع آگاه درباره جزئیات انفجار در نزدیکی کاروان سفرای خارجی در پاکستان گفت: موضوع این است که به دعوت اتاق بازرگانی ایالت خیبرپختونخواه، تعدادی از سفرای مقیم در اسلام آباد از جمله سفرای کشورهای اندونزی، پرتغال، قزاقستان، بوسنی و هرزگوین، زیمبابوه، رواندا، ترکمنستان، ویتنام، ایران، روسیه و تاجیکستان به صورت تور گردشگری و همچنین برای افزایش مراودات تجاری و آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی در این سفر حضور داشتند.

 

او تصریح کرد: متاسفانه در مسیر عواملی مانع ادامه مسیر می‌شوند که در اثر حادثه یک نفر از نیروهای پلیس حفاظت کاروان دیپلماتیک کشته شده و سه نفر نیز زخمی شدند. 

 

این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: در این حادثه سفرا آسیبی ندیدند، بعد از حادثه نیز سفر ناتمام مانده و سفرا به اسلام‌آباد برگشتند؛ آقای امیری مقدم سفیر کشورمان نیز در صحت و سلامت هستند.

 

پیش از این نیز رسانه‌های پاکستانی خبر داده بودند، وقوع انفجاری در نزدیکی کاروان حامل ۱۲ سفیر خارجی در پاکستان به جان‌باختن یک پلیس و جراحت سه نفر دیگر انجامید.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *