Wp Header Logo 2472.png
سیف‌آبادی: انجمن موی تای، ریل گذاری هدفمندی را آغاز کرده است

سرمربی تیم ملی موی تای دختران ایران گفت: رقابت‌های تایلند با حضور بهترین‌های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار شد و بازیکنان ما محک خوبی خوردند تا با کسب تجربه در رقابت‌های آتی بتوانند عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند.

خبرگزاری میزانمستانه سیف‌آبادی درباره رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی کشور تایلند برگزار شد، اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. بیش از ۱۰۰ کشور جهان با بهترین ورزشکاران خود به بانکوک آمده بودند و این موضوع، رسیدن به مدال و سکو‌های قهرمانی را دشوار کرده بود. خدا را شکر با وجود فرصت اندک برای آماده‌سازی، روحیه بازیکنان تیم ما خوب بود و در شرایط مساعدی قرار داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم نتیجه رضایت بخشی در بخش دختران کسب کنیم. از زحمات تمام بازیکنان، همه عوامل تیم و به ویژه ریاست انجمن که در کسب نتایج خوب تیم بانوان سهیم بودند، تشکر کرده و امیدوارم روند موفقیت‌ها در تیم ما ادامه دار باشد تا در مسابقات آینده باز هم بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم. مطمئناً با برنامه‌ریزی و کار مستمر و مداوم، در آینده از این جوانان بیشتر خواهیم شنید.

سرمربی تیم ملی موی تای دختران ایران گفت: موی تای دنیا به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رود و باید تلاش کنیم از این موی تای سرعتی و در حال پیشرفت عقب نمانیم. خوشبختانه با ریل گذاری هدفمند و صحیحی که انجمن موی تای در حال اجرای آن است، مطمئنا در آینده نزدیک یکی از سکو‌های تیمی در رقابت‌های جهانی را تصاحب خواهیم کرد. واقعیت آن است که نفرات ما از لحاظ قوای جسمانی و توان فنی چیزی از رقبای خود کم ندارند. مشکل آن‌ها کمبود تمرین و امکانات مناسب بود؛ وگرنه موی تای کاران ایرانی، این پتانسیل و توانایی را دارند که پا به پای بهترین‌های دنیا پیش روند. خوشبختانه با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، کمبود‌ها و موانع موجود در حال مرتفع شدن است و ورزشکاران ما از این پس امیدوارانه‌تر برای افتخارآفرینی در میادین مهم تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی موی تای دختران ایران که خود سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، سپس با اشاره به دستاورد‌های بدست آمده توسط تیم دختران در جریان رقابت‌های جهانی تایلند، گفت: ما با یک تیم بزرگ در این رقابت‌ها حاضر شدیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت و حتی تحسین فدراسیون بین‌المللی موی تای را به لحاظ رعایت عدالت جنسیتی به همراه داشت. استفان فوکس دبیرکل ایفما در جریان جلسات برگزار شده، بار‌ها از تیم بانوان ایران به عنوان یک تیم با اقتدار یاد کرد و اذعان داشت که حضور این تعداد ورزشکار ایرانی در چنین رویداد بزرگی ثمره سال‌ها تلاش و ایستادگی است.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود تصریح کرد: درست است که تیم بانوان در این مسابقات ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز بدست آورد، اما درس‌های زیادی گرفتیم که ان‌شالله در رخداد‌های بعدی از آن‌ها به نحو احسن و در جهت رفع نقاظ ضعف و تقویت نقاط مثبت بهره گیری خواهیم کرد. ما نیازمند اردو‌های تمرینی داخلی و برون مرزی، لیگ‌های منظم و مسابقات تدارکاتی هستیم تا بتوانیم نفرات تیم ملی را برای چنین رویداد‌های بزرگی به مرز آمادگی صد در صد برسانیم.

سیف آبادی در پایان یادآور شد: از جواد نصیری رئیس انجمن به خاطر ایستادگی در برابر سختی‌ها و مشکلات و همچنین تلاش بی وقفه برای اعتلای این رشته تشکر می‌کنم. همچنین از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که سرانجام با یک کار کارشناسی و حساب شده، این ورزش مدال آور را زیر چتر حمایت خود قرار دادند، بی نهایت سپاسگزارم و ان‌شالله بتوانیم با کسب مدال‌های خوش رنگ‌تر در میادین پیش رو، در ارتقاء جایگاه ورزش کشورمان در میادین معتبر سهیم باشیم.

انتهای پیام/

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *