Wp Header Logo 2569.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام سریال  هانیبال-HANNIBAL
ژانر جنایی، درام، ترسناک
سال ساخت  2013-2015
تعداد فصل 3
تعداد قسمت‌ها 39
متوسط زمان هر قسمت 44 دقیقه
IMDB 8.5/10
Rotten Tomatoes 92%

 

 

بازیگران: 

  • مس میکلسن
  • هیو دنسی
  • کارولین داویرناس
  • جیلین اندرسون
  • لارنس فیشبرن

 

خلاصه سریال 

سریال “هانیبال” داستان زندگی دکتر هانیبال لکتر را روایت می‌کند، یک روانشناس و جراح معروف که به عنوان یک قاتل سریالی هوشمند و خطرناک شناخته می‌شود. هانیبال با کمک نخبگان پلیس، ویل گراهام، همکاری می‌کند تا به دستگیری قاتلان سریالی دست پیدا کند. اما هانیبال خود نیز دارای رازهای تاریک و خطرناکی است که به تدریج برملا می‌شود.

 

.

درباره سریال

  • هشدار: این سریال از سطح خشونت بالایی برخوردار است و دارای صحنه هایی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد

هر فصل از این سریال مانند بیشتر سریال‌های آمریکایی هر کدام ۱۳ قسمت دارد. اولین قسمت‌های هر فصل سریال به ترتیب در تاریخ‌های ۴ آوریل ۲۰۱۳، ۹ می ۲۰۱۴ و ۴ ژوئن ۲۰۱۵ در ان‌بی‌سی به نمایش درآمد. در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، ان بی سی هانیبال ادی باینجان به دلیل رتبهٔ پائین بعد از سه فصل کنسل کرد. (این سریال برای 7 فصل برنامه ریزی شده بود) آخرین قسمت سریال در تاریخ ۲۷ اوت ۲۰۱۵ در شبکهٔ City و دو روز بعد در شبکهٔ ان بی سی پخش شد. قسمت‌های مجموعهٔ هانیبال تحسین منتقدین را به دنبال داشت. هر دو فصل سریال برندهٔ جایزه ساترن در بخش بهترین برنامهٔ شبکهٔ تلویزیونی و بهترین بازیگر نقش اول مرد توسط مدس میکلسن در فصل اول و هیو دنسی در فصل دوم شد. همچنین لارنس فیشبرن برندهٔ جایزهٔ نقش مکمل مرد در فصل دوم سریال گردید.

در پایان باید گفت سریال هانیبال ، سریال خشن و خونین و زیباست که تونسته تعادل خوبی بین هنر و قتل ایجاد کنه و شخصیت های زیادی داره که به گسترش جهان و ادامه داستانش کمک میکنه، استفاده از عنصر ترس هم نه تنها باعث افت نشده بلکه باعث بهتر شدم هر چه بیشتر سریال شده است.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *