Wp Header Logo 2499.png
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز با اشاره به تداوم حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا باید مسئولیت‌های حقوقی و بین‌المللی شراکت با رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطین، لبنان و سوریه را بپذیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (شنبه) ۳۱ شهریورماه با اشاره به جنایات روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و همچنین تداوم جنایات این رژیم علیه مردم غزه گفت: بر اساس گزارش‌های رسمی، شمار شهدای حمله صهیونیست‌ها به جنوب بیروت به ۳۱ نفر و مجموع شهدای حمله دیروز در ضاحیه و دو حمله تروریستی اخیر از طریق دستگاه‌های ارتباطی، به ۷۰ نفر رسید.

کنعانی: آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، لبنان و سوریه

وی افزود: رژیم صهیونیستی همچنین در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۱۹ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۲۰۹ نفر را زخمی کرد.

 کنعانی خاطرنشان کرد: به‌رغم این همه جنایت و وحشیگری بی‌سابقه، تداوم حمایت بدون قید و شرط سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و امنیتی دولت آمریکا از رژیم اسرائیل و دفاع از جنایات اخیر این رژیم در شورای امنیت سازمان ملل با شعار انحرافی حق دفاع از خود، بدان معناست که آمریکا باید مسئولیت‌های حقوقی و بین‌المللی شراکت با رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطین و لبنان و سوریه را بپذیرد.

 قریب به یک سال از حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در واکنش به عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و همچنان این جنایات و نسل‌کشی مردم غزه توسط صهیونیست‌ها ادامه دارد. در همین خصوص وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و هم‌زمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۱ هزار و ۳۹۱ فلسطینی در نوار غزه شهید و ۹۵ هزار و ۷۶۰ نفر دیگر هم مجروح شدند.

انتهای پیام/۹۵۵

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *