Wp Header Logo 2674.png


کد خبر : 2072392 |
05 مهر 1403 ساعت 12:27 |
17.3K بازدید |

6
دیدگاه

به خانه برنگشتیم تا برمان گرداندند


بازیکن سابق تیم پرسپولیس یک خاطره جذاب از دوران جوانی‌اش با پژمان جمشیدی تعریف کرد.

کاویانپور: با پژمان از تیم ملی با هم خط خوردیم

به گزارش “ورزش سه”، حامد کاویانپور یکی از مهمانان شب گذشته ویژه برنامه دربی صد و چهارم در برنامه زنده آنتن بود و بازیکن سابق پرسپولیس که در این تیم و همچنین تیم ملی ایران از چهره‌های خاطره انگیز بود، در آستانه شهرآورد از خاطراتش تعریف کرد. 

یکی از خاطرات حامد کاویانپور از پژمان جمشیدی همبازی سابقش در پرسپولیس و تیم ملی بود. کاویانپور درباره او اظهار داشت: با پژمان در ارتباط هستیم و کارهای او خیلی برای من خیلی آشناست. با اینکه سناریو و دیالوگ نوشته می‌شود اما من حرکت بعدی‌اش را می‌توانم حدس بزنم. پژمان هنرمند بسیار خوبی است و خواننده بسیار خوبی هم است.

او ادامه داد: من کاپیتان تیم جوانان بودم، زیر دوش که بودیم پژمان می‌خواند و آقای صالح نیا وقتی متوجه شد هر دوی ما را اخراج کرد. البته عذرخواهی کردیم و برگشتیم ولی صدای بی‌نظیری داشت.

هر دوی ما اخراج شدیم و پژمان به من گفت که من می‌روم اما گفتم تو می‌خواهی به کرج بروی، خانه ما همین نظام‌آباد است و با مادرم تنها زندگی می‌کنم اگر بروم به او بگویم که برگشتم، نمی‌گوید کجا؟ چون قرار بود به عربستان برویم. ماه رمضان بود و ۲ شب روی چمن خوابگاه خوابیدیم و آقای شاپور نوری‌زاد به ما پاسپورتمان را هم داد که برگردیم. هر دو ناراحت بودیم چون مسئله فنی نبود و در نهایت روز سوم آقای صالح‌نیا ما را بخشید.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *