Wp Header Logo 2629.png

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالله دوم» پادشاه اردن شامگاه امروز سه‌شنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه، کودکان، روزنامه‌نگاران، نیرو‌های امدادرسانی و کادر درمان را بیش از هر جنگی در تاریخ مدرن به قتل رسانده است.

پادشاه اردن: کوچاندن اجباری ملت فلسطین، جنایت جنگی است

وی همچنین گفت که سازمان ملل نتوانسته است در غزه از غیرنظامیان بی‌گناه در برابر بمباران‌های رژیم صهیونیستی حفاظت کند.

پادشاه اردن با اشاره به اینکه مردم فلسطین بیش از ۵۷ سال اشغالگری را تحمل کرده‌اند، تصریح کرد: در طی این سال‌ها، بار‌ها به رژیم صهیونیستی اجازه داده شد که از خطوط قرمز عبور کند.

 عبدالله دوم با بیان اینکه ما در حال پشت سر گذاشتن خطرناک‌ترین مرحله‌ای هستیم که جهان شاهد آن است، خاطرنشان کرد: حقوق بین‌الملل امتیازی برای برخی از کشورهاست و برخی از کشور‌ها را نیز محروم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حجم کشتار در غزه از ۷ اکتبر هیچ توجیهی ندارد، عنوان کرد: خشم در اماکن مقدس روبه‌افزایش است و با تشویق اعضای کابینه اسرائیل این روندروبه‌رشد خواهد بود.

عبدالله دوم با بیان اینکه اردن مخالف کوچاندن اجباری ملت فلسطین است، تصریح کرد: کوچاندن این مردم به منزله جنایت جنگی است. خشونت مسلحانه‌ای هم که شهرک‌نشینان اسرائیلی در کرانه اشغالی باختری از خود نشان می‌دهند، روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی ضمن انتقاد از جامعه بین‌الملل گفت: این جامعه با پذیرش اشغال فلسطین توسط اسرائیل، آسان‌ترین راه را انتخاب کرده است ولی این وضعیت راه به جایی نخواهد بُرد.

انتهای پیام/۹۵۵

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *