Wp Header Logo 2649.png


کد خبر : 2072385 |
05 مهر 1403 ساعت 12:04 |
27.8K بازدید |

56
دیدگاه

یک مهاجم تمام‌عیار مثل قایدی کم داریم


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از سرمربی این تیم حمایت کرد.

فنونی‌زاده: این باخت یک شوک جدی بود

به گزارش “ورزش سه”، استقلال دومین شکست خود در فصل جدید لیگ برتر را مقابل پرسپولیس متحمل شد. آن هم در دیداری که شاگردان نکونام و حتی خود این سرمربی با انتقادات زیادی مواجه شدند. با این حال مهدی فنونی زاده پیشکسوت آبی‌ها معتقد است الان وقت مناسبی برای تغییر در کادر فنی نیست و همین حالا نیز برای بهبود اوضاع استقلال دیر نیست. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دربی 104 اظهار داشت:

«باخت بدی بود. هیچ استقلالی الان حالش خوب نیست. خیلی راحت می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.»

وی بر خلاف جریانی که در فضای هواداری استقلال علیه سرمربی این تیم راه افتاده، همچنان نکونام را بهترین گزینه برای ادامه کار می‌داند:
«جواد نکونام باید بماند و حمایت شود چون فعلا گزینه‌ای بهتر از او نداریم. جواد هم دلسوز است و هم مربی خوبی است. اگر بازیکن در زمین کم‌کاری می‌کند که مقصرش جواد نیست. از طرفی بازیکنان هم اصلا در فصل جدید پولی نگرفته‌اند. درست است که نباید این مسائل روی تمرکز بازیکنان برای دربی تاثیر بگذارد ولی نمی‌توان این اتفاقات را نادیده گرفت. بازیکن استقلال برای دربی باید حیثیتی وارد زمین شود و کاری به مشکلات نداشته باشد.»

فنونی‌زاده در همین باره ادامه داد:
«ما سر تمرین استقلال رفته‌ایم و دیدیم که واقعا جواد و کمک‌هایش کار می‌کنند ولی نباید تمام بار فنی روی دوش سرمربی باشد و کمک‌ها باید نقش پررنگتری داشته باشند. در این خصوص به عنوان مثال نکونام یک بدنساز درجه یک که در لالیگا کار کرده را معرفی کرد و حتی او به ترکیه آمد و مذاکره هم انجام شد اما قراردادی با وی نبستند و یا اینکه لااقل یک دستیار خوب بگیرند که کنار رجبی برخی کارها را اداره کند. تیم فرهاد مجیدی را یادتان هست که چه عملکرد دفاعی خوبی داشت خب بخشی از آن موفقیت به خاطر دستیاران فرهاد بود که حتی وقتی دو دفاع ما به سربازی رفتند عملکرد تیم خراب نشد.»

پیشکسوت استقلال در تشریح دلایل نمایش ضعیف استقلال عنوان کرد:
«خط هافبک استقلال گردش توپ را خوب انجام می‌دهد اما در انتقال رو به جلو ضعیف است. در خط حمله مهاجم تمام عیار مثل قایدی کم داریم. همه مهاجمان ما سرزن هستند و همه این‌ها نواقصی است که در نتیجه‌گیری تیم تاثیر دارد و مقصرش هم سرمربی نیست.»

او در پایان درباره ادامه کار استقلال در لیگ نخبگان و لیگ برتر پیش‌بینی کرد این تیم در مصاف با السد می‌تواند از شرایط فعلی خارج شود:
«این باخت یک شوک جدی به بازیکنان داد. متاسفانه یا خوشبختانه بازی بعدی ما آسیایی است و باید با السد دیدار کنیم و فکر می‌کنم استارت پیروزی‌های استقلال از این بازی خواهد خورد. ببینید از اول فصل تا الان استقلال در تمام بازی‌هایش خارج تهران بوده و اصطلاحا همیشه میهمان است و نباید از چنین مسائلی که در نتیجه‌گیری دخیل است به راحتی گذشت.»

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *