Wp Header Logo 2694.png

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال کشورمان صبح امروز پنج‌شنبه ۵ مهر ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان، کاپ قهرمانی خود را در مسابقات جهانی به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا کردند.

مدیران و مسئولان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مهدی طبرسی مدیرکل حوزه استاندار، حجت‌الاسلام الله‌وردی مشاور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس کانون ناشنوایان استان و جمعی از مدیران در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی، مشاور استاندار کرمان با اهدای لوح تقدیری به امضای محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: همه ما از معرفت، مرام و استقامت شما الگو می‌گیریم.

وی با ابلاغ سلام استاندار کرمان بیان کرد: اقدام شما در اهدای کاپ قهرمانی‌تان به سردار دلها نشان از پیوندی است که ملت ایران در مسیر اعتلای ایران دارند.

عبدالحامد اردستانی رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان ایران گفت: همه اعضای کادر فنی تیم ملی با علاقه حضور پیدا کردند و ریالی بابت تلاش‌های دوستان داده نشده است.

وی تصریح کرد: ناشنوایان ورزشکار ما مظلوم هستند و پاداش‌ها و هدایای آنها بسیار متفاوت است با آنچه که برای معلولان پاراالمپیک دیده شده است.

اردستانی افزود: تیم فوتسال ناشنوایان یک تیم بی‌بدیل در جهان است؛ دلسوز، باغیرت و زحمت‌کش که بدون چشمداشتی برای کشور و پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌جنگند.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: در مجموعه ورزش توان‌یابان کشور و استان کرمان، نیاز به کاری از باب دلسوزی نداریم و تکلیف قانونی ماست که امورات آنها را پیگیری کنیم.

وی همچنین از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی موزه ورزش استان کرمان خبر داد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *