Wp Header Logo 2717.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار تهران اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و رصدهای صورت گرفته موضوع اتباع غیر مجاز و طرد آنها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش فرمانداری تهران، احمد قیومی روز پنجشنبه در خصوص حضور اتباع غیرقانونی در پایتخت، گفت: سازمان ملی مهاجرت یک طرح خاص را در وزارت کشور مکتوب کرده و تکالیفی را برای همه استانداران مشخص کرده؛ در تهران نیز با شرایط خاصی که وجود دارد جلسات ویژه‌ای برای موضوع و مساله حضور اتباع بیگانه برگزار شده است.

معاون استاندار تهران افزود: در سال گذشته و همچنین چند ماه از سال جاری کنترل این موضوع را شهروندان مشاهده کردند؛ چرا که در گذشته شاهد یک سری حرکات و موضوعاتی بودیم که این موارد کنترل شد به خصوص موارد و فیلمبرداری‌ هایی که اتباع در برخی نقاط و مراکز داشتند که با هماهنگی‌هایی که انجام شده به سمت کنترل و مهار این اقدامات حرکت کردیم.

فرماندار تهران اضافه کرد: حضور اتباع خارجی در همه جا و همه کشورهای جهان به دلایل مختلف وجود دارد اما مساله مهم این است که باید حضور اتباع کنترل و تعریف شده باشد.

قیومی یادآور شد: در شهر تهران نیز کار شناسایی اتباع منطقه به منطقه و محله و محله با توجه به ظرفیت‌های موجود انجام شده و حضور اتباع در مشاغل نیز در رصد کامل است و باید گفت موضوع اتباع غیر مجاز و طرد آنها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *