Wp Header Logo 2761.png


کد خبر : 2072617 |
06 مهر 1403 ساعت 15:46 |
29.9K بازدید |

12
دیدگاه

هنوز کارت قرمز را باورم نمی‌شود


هافبک تکنیکی نساجی قائمشهر مدعی است که در آن صحنه مستحق کارت قرمز نبوده و با این حال صادقانه از هواداران این تیم عذر می‌خواهد.

نعمتی: نمی‌دانم با چه زبانی عذرخواهی کنم

به گزارش “ورزش سه”، اتفاق عجیبی برای سیامک نعمتی رخ داده و او برای دومین هفته پیاپی حضورش در ترکیب نساجی قائمشهر با کارت قرمز داور مواجه شده است.

او که برابر چادرملو کارت قرمز دریافت کرده بود تا جدال با استقلال را از دست بدهد، این بار در دیدار برابر شمس آذر قزوین نیز کارت قرمز داور را مقابل خود دید تا درگیر طلسم بزرگی باشد.

نعمتی درباره این موضوع می‌گوید: واقعا نمی‌دانم به چه شکل باید عذرخواهی کنم. از هواداران، هم‌تیمی و از کادرفنی معذرت می‌خواهم و قطعا آنها شاهد هستند که با بالاترین توان به دنبال کمک به تیم هستم و نمی‌دانم این چه طلسمی است که گرفتار آن شدم.

وی ادامه داد: به هیچ وجه مستحق دریافت کارت قرمز نبودم اما الان هر چه بگویم چیزی عوض نمی‌شود. بیشتر از هر زمانی ناراحتم و باورم نمی‌شود این اتفاق برای من تکرار شود.

2071014

نعمتی درباره گلایه هواداران بابت این موضوع گفت: به آنها حق می‌دهم و سرم را پایین می‌اندازم. باور کنند که من فقط برای کمک به نساجی آمده‌ام و از بالاترین انگیزه هم برخوردار هستم و معنی این اتفاقات را نمی‌فهمم. طبیعی است که آنها ناراحت باشند و به دنبال نتیجه تیم بزرگ نساجی هستند.

وی ادامه داد: تنها می‌توانم قول بدهم در بازگشت همه چیز را به بهترین شکل جبران کنم و کار کنم که آنها این روزها را فراموش کنند. قول می‌دهم و این موضوع را در ادامه فصل خواهید دید.

نعمتی در پایان گفت: قطعا برای بازی بعدی هم در کنار آنها و در استادیوم حاضر خواهم شد و حالا که در زمین نیستم مثل یک هوادار پشت تیم در این بازی خواهم بود. اما فراموش نکنید که قول داده‌ام خیلی زود این اتفاقات را به بهترین شکل جبران کنم.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *