Wp Header Logo 2851.png

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، در جریان سفر به شهرستان دهاقان، اظهار داشت: امروز فرصت مناسبی ایجاد شد تا شاهد افتتاح ۳۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان در این شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: طرح‌های مذکور در حوزه‌های مختلف زیرساختی از جمله خانه‌های بهداشت روستایی و پروژه‌های حوزه راهسازی بود تا حمل‌ونقل مردم شهرستان تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در جریان این سفر برای نخستین بار حمل و نقل عمومی میان شهر و روستا با چهار دستگاه اتوبوس آغاز شد که درصدد هستیم، تعداد اتوبوس افزایش و حمل و نقل مردم تسهیل شود.

زینلیان بخش دیگر این سفر را مختص بررسی پروژه‌های تأمین مسکن شهرستان دهاقان دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن نیز فعالیت‌های ویژه‌ای در شهرستان انجام شده در این راستا بازدیدی از فرایند احداث پروژه ۱۴۰۰ واحدی مسکن شهر دهقان داشتیم.

وی افزود: چالش‌های مالی و بانکی این طرح رفع شده و امید است که با تکمیل پروژه، تأمین مسکن شهرستان نیز محقق شود.

به گزارش مهر، افتتاح زیر گذر شهرک صنعتی و نصب نیوجرسی شهر دهاقان، بهره‌برداری از اتوبوس‌های حمل و نقل روستایی، افتتاح آسفالت محور دهاقان_دزج، افتتاح خانه بهداشت روستای دزج، کلنگ‌زنی مسکن روستایی قمیشلو، بازدید از گلخانه دهیاری‌های روستای همگین، افتتاح پارک و بوستان روستای همگین، بازدید از پروژه ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان و افتتاح جاده عشایری منطقه آستانه، روشنایی بلوار اندیشه شهر دهاقان از جمله برنامه‌های مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان در این شهرستان بود.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *