Wp Header Logo 2993.png
نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، در بیانیه‌ای جنایت ترور شهید سید حسن نصرالله را به شدت محکوم کرد و گفت که اقدامات نتانیاهو تداعی‌کننده جنایات هیتلر است.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، در بیانیه‌ای جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: «مردم فلسطین و لبنان قربانیان نسل کشی و اقدامات تروریستی دولت قاتل نتانیاهو هستند».

مادورو: ترسوهای جهان در برابر ترور سید حسن نصرالله سکوت کرده‌‌اند

مادورو گفت که جنایات رژیم اشغالگر، اقدامات هیتلر را تداعی می‌کند.رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود: «دستورات این حمله از مقر سازمان ملل در نیویورک صادر شد. ترسوهای جهان ساکت هستند، اما هیچکس نمی‌تواند مردمی که به پا خواسته‌اند را ساکت کند».

همزمان «میگل دایاز-کانل» رئیس‌جمهور کوبا نیز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، جنایت ترور سید شهید مقاومت را به شدت محکوم کرد و نوشت که جنایات اسرائیل تهدید خطرناکی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی است.

رئیس‌جمهور کوبا تأکید کرد که جنایات رژیم اشغالگر با همراهی آمریکا صورت می‌گیرد.حزب‌الله لبنان ظهر روز گذشته (7مهر) در بیانیه خود اعلام کرد که دبیرکل این جنبش به قافله جاویدان شهدا پیوسته است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود افزود: «سید حسن نصرالله در حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت، به‌عنوان یک شهید در راه بیت‌المقدس و فلسطین، به هم‌رزمان شهیدش و موکب پاک و مقدسشان پیوست».

 

انتهای پیام/

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *