Wp Header Logo 2461.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری فارس نوشت: تورم در آمریکا باعث شده تا مردم مجبور شوند پول خود را بیشتر صرف خرید خوراکی‌های ضروری کنند؛ این، روند خرید تنقلات را در آمریکا کاهش داده است.

تورم و افزایش قیمت مواد غذایی در آمریکا، زنگ خطر را برای صنایع غذایی بسته بندی شده این کشور به صدا درآورده است.

 تاد جی واسوس، مدیر عامل شرکت خرده فروشی دالر جنرال (Dollar General) هفته گذشته در یک تماس به آکسیوس گفت: «بسیاری از مشتریان ما اذعان می‌کنند که فقط برای اقلام ضروری می توانند پول خرج کنند. برخی از آنها اشاره می‌کنند که حتی برای نیازهای ضروری نیز اهم و مهم می‌کنند».

سال‌ها تورم، مصرف‌کنندگان آمریکایی را از افزایش قیمت مواد غذایی خسته کرده است. ناگهان در بلاتکلیفی اقتصادی غوطه‌ور شده‌اند.

 پیش از این نیز گزارش داده بودیم که قیمت مواد غذایی در آمریکا به طور سرسام‌آوری گران شده است. قیمت مواد غذایی از ژانویه ۲۰۲۰ تا دسامبر ۲۰۲۴ (دی ماه ۱۳۹۸ تا آذر ۱۴۰۳) ، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

جنرال میلز (General Mills) آخرین غول صنایع غذایی در آمریکا است که زنگ خطر را در مورد آنچه که مدیر عامل این شرکت جف هارمنینگ آن را “کاهش خرید میان وعده” در این کشور نامید، به صدا درآورد.

 فروش اسنک های شیرین پخته شده شرکت جی ام اسماکر ( J.M. Smucker) نیز در سه ماهه اخیر این شرکت با ۷ درصد کاهش به ۲۷۸.۶ میلیون دلار رسید.

  مدیر عامل شرکت غذایی کمپبل (Campbell)، میک بیک‌هویزن، در اوایل این ماه اذعان کرد فروش خالص ارگانیک این شرکت در سه ماهه اخیر آن ۳ درصد کاهش یافت.

والمارت نیز روند مشابهی را تجربه کرده است. دو هفته پیش، داگ مک‌میلون، مدیرعامل این شرکت به باشگاه اقتصادی شیکاگو گفت: «می‌توانید ببینید که پول (مردم) قبل از پایان ماه تمام می‌شود».

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *