Wp Header Logo 591.png

شناخت پتانسیل‌های منطقه جغرافیایی شعبه رمز موفقیت در جذب منابع است

به گزارش روزپلاس و به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این بازدید که علی اولیایی، عضو هیأت مدیره، جلیل بی­نظیر، معاون شعب، فرزاد سرپرست سادات، معاون امور بین‌­الملل و ارزی و جمعی از مدیران امور شعب حضور داشتند، برات کریمی ضمن دریافت گزارشی از عملکرد شعبه افسریه بر لزوم توجه ویژه به جذب مشتریان خرد در این شعبه تأکید کرد. 

وی تصریح کرد: با توجه بافت منطقه‌­ای شعبه و پتانسیل­‌های موجود در این منطقه توجه ویژه به جذب منابع و ارائه خدمات متناسب برای مشتریان خرد باید مورد توجه همکاران این شعبه باشد. 

وی تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را رسالت بانک دی دانست و گفت: بانک دی به عنوان بانک عامل در ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و جلب رضایت این عزیزان در اولویت فعالیت­‌های شعب بانک است. 

کریمی همچنین دستوراتی برای بهسازی فضای شعبه و تسهیل در انجام درخواست‌­های رئیس شعبه افسریه صادر کرد. 

مدیرعامل بانک دی در پایان با تعدادی از مشتریان این شعبه گفت‌وگو کرد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *