به گزارش روزپلاس، سامانه جامع تجارت به کلیه متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی اعلام کرد:
در راستای اجرای تبصره (3) ماده (3) آییننامه اجرایی مواد (5) و (6) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور سیستمیسازی فرآیندهای مرتبط با کارت بازرگانی، امکان پرداخت سهم وزارت صنعت، معدن و تجارت در فرآیندهای مذکور (مطابق ماده (80) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و احکام قانون بودجه سال 1404 کل کشور) به صورت متمرکز و سیستمی از طریق درگاه پرداخت سامانه جامع تجارت فراهم شده است.
بر این اساس، مهلتهای اجرایی به شرح زیر اعلام میگردد:
-از تاریخ 9 تیرماه 1404، پرداخت کارمزد صدور کارت بازرگانی، تنها از طریق سامانه جامع تجارت و در انتهای فرآیند مربوطه انجام خواهد شد.
-از تاریخ 23 تیرماه 1404، پرداخت کارمزد تمدید کارت بازرگانی نیز صرفاً بهصورت سیستمی و از طریق همین سامانه قابل انجام خواهد بود.
لازم به ذکر است که از تاریخهای فوق، پرداخت کارمزدهای مذکور به هر شیوهای غیر از مسیر سیستمی پیشبینیشده، فاقد اعتبار بوده و موجب توقف در فرآیند صدور یا تمدید کارت خواهد شد.
از کلیه متقاضیان درخواست میشود نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت و آمادگی برای اجرای این فرآیند اقدام لازم را به عمل آورند.
source