Wp Header Logo 2471.png

 

نسل Z را با استایل خال خالی بشناسید نسل Z با جست‌و‌جو‌های گسترده در زمینه استایل‌های خال‌خالی، پرپی دهه ۲۰۰۰ و گرنج دهه ۹۰، نه تنها روند‌های مد روز را در فشن‌ویک‌های خیابانی تأیید کرده‌اند، بلکه نشان داده‌اند توجه ویژه‌ای به خرید و استفاده از لباس‌های دست‌دوم دارند.

به گزارش روز نو طبق این گزارش، جست‌و‌جو برای کلیدواژه‌هایی مانند «استایل‌های پرپی زنانه» بیش از ۴۷ هزار درصد افزایش یافته است. همچنین پوشاک الهام‌گرفته از کافئین مانند «شلوار قهوه‌ای» بیش از ۶۳۲ درصد رشد کرده و علاقه به ساعت‌های لوکس وینتج نیز بیش از ۸۲ درصد افزایش داشته است.

این داده‌ها نشان می‌دهد که نسل Z با انتخاب‌هایی آگاهانه، هم به دنبال اصالت و هویت در مد است و هم اهمیت بیشتری برای پایداری و بازاستفاده از لباس‌ها قائل می‌شود.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *