Wp Header Logo 1929.png

دعوت به شرکت در نظرسنجی «رضایتمندی مشتریان» از بانک دی

به گزارش روزپلاس و به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، این نظرسنجی که با هدف سنجش میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین نحوه رسیدگی به شکایات مردمی اجرا می‌شود، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدمات‌رسانی دارد.

مشتریان گرامی می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی تا تاریخ 15 دی‌ماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://www.cbi.ir/survey/34066.aspx میزان رضایتمندی خود را از خدمات بانک دی ثبت کنند.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *