Wp Header Logo 2809.png


کد خبر : 2072710 |
07 مهر 1403 ساعت 04:25 |
2.4K بازدید |

0
دیدگاه

مهاجم چلسی خارج از زمین هم می‌درخشد


نیکلاس جکسون، ستاره چلسی، چندین کامیون حامل غذا و نوشت افزار را برای هموطنانش در گامبیا ارسال کرد.

نیکلاس جکسون کشورش را فراموش نمی‌کند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، نیکلاس جکسون که در لباس چلسی مانند یک ستاره می‌درخشد، اکنون همین کار را برای همسایگان قدیمی‌اش در آفریقا انجام می‌دهد تا محبوبیت خودش در خارج از زمین را هم افزایش دهد.

این مهاجم هزینه چندین کامیون غذا را پرداخت کرده تا به زیگوینچور در سنگال و بانجول در گامبیا که در آنجا متولد شده و هنوز هم خانواده‌‌اش آنجا حضور دارند، ارسال شود.

این کامیون‌ها شامل برنج، پیاز، سیب زمینی و شکر بود. همچنین در این کامیون‌ها خودکار، نوشت‌افزار، کتاب و دفتر هم برای بچه‌های کم بضاعت ارسال شده است.

جکسون در تابستان هم امور خیرخواهانه خود را نشان داده بود و این تنها کاری نیست که او برای کمک به هموطنان خود انجام داده است.

2087152

او زمانیکه در ویارئال حضور داشت، از هم‌تیمی‌هایش درخواست کرد تا کفش و لباس‌های قدیمی خود را به او بدهند. سپس جکسون هزینه آن را پرداخت کرد تا با هواپیما به سنگال برود، بین کودکان توزیع شود و اینطور به ترویج ورزش کمک کند.

یکی از منابع نزدیک به چلسی در این مورد به سان گفت: “نیکلاس ارتباط بسیار قوی با مردم زادگاهش احساس می‌کند و می‌خواهد تا آنجا که ممکن است برای حمایت از مردم محلی، به آن‌ها کمک کند.”

2087153

جکسون اخیراً قرارداد خود را با چلسی به مدت دو سال تمدید کرد و تا سال 2033 در این تیم ماندنی شد. او همچنین چهار گل در این فصل به ثمر رسانده که دو گل از آنها در هفته گذشته در پیروزی 3-0 مقابل وستهام به ثمر رسید.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *