Wp Header Logo 60.png

 فدراسیون پزشکی ورزشی شهادت سید مقاومت را تسلیت گفت 

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

در بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی آمده است: بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی – دشمن اسلام، قرآن کریم و عموم مسلمین جهان – قلب انسانیت و وجدان‌های بیدار جهان را با اقدام وحشیانه خود و به شهادت رساندن شماری از مسلمانان کشور دوست و برادر لبنان و در راس آنها سید والا مقام سید حسن نصرالله، به درد آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی شک اقدامات کور این تروریست بین المللی، ذره‌ای از عزم و اراده آزادگان جهان مبنی بر پیمودن راه و تاسی از نام شهدای بزرگوار، خللی وارد نخواهد کرد و در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن عرض تسلیت و تبریک به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و عموم مسلمین جهان بار دیگر بر ادامه راه شهدای والا مقام اسلام و سید مقاومت- شهید سید حسن نصرالله- تاکید می‌نماید.

 پیام تسلیت فدراسیون بولینگ و بیلیارد 

فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پیامی شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران و لبنان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که به پشتوانه حمایت‌های مدعیان دروغین حقوق بشر، تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته، در اقدامی تروریستی، مجاهد نستوه و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانشان را به شهادت رساند.

شهید سیدحسن نصرالله، از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف، یکی از بزرگترین رهبران مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی که به آن باور داشت، بار‌ها در معرض شهادت قرار گرفت و عاقبت رژیم منحوس صهیونیستی، وی را به شهادت رساند.

بی‌شک مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر لبنان و غزه خواهد شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند، اقدام وحشیانه و عملیات تروریستی این رژیم جعلی بی‌پاسخ نخواهد ماند و ان‌شاءالله مجازاتی سخت و پشیمان‌کننده به جنایتکاران داده خواهد شد.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد به نمایندگی از خانواده ورزش، شهادت این اسوه مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین و لبنان، همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان و محور مقاومت تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای روح ملکوتی این شهید عزیز، علو درجات و همنشینی با اولیاء‌الله را مسئلت می‌نماید.

روابلط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

 

 پیام تسلیت فدراسیون تکواندو 

رئیس فدراسیون تکواندو در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضد انسانی به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است. 

بدون شک، شهادت سید مقاومت، که عمر با عزت خود را در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی سپری نمود، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

بی‌تردید اقـدام بزدلانه رژیـم غاصب اسرائیل، مشعل فروزانی در مسیر مقاومت و آزادی فلسطین شریف خواهد شد و خون پاک شهیـد نصرالله درخت تنومند مقاومت را پربارتر خواهـد ساخت.

شهادت این مبـارز سرفـراز اسلام را به مقام معظم رهبـری (مدظله العالی)، امت شهیـد پرور ایـران اسلامی، ملت لبنان، رزمندگان شجاع جبهـه مقاومت و آزادی خواهان دنیا تسلیت و تعزیت می‌گویم.

 

 تسلیت فدراسیون تیراندازی با کمان 

فدراسیون تیراندازی با کمان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

شهادت مجاهد شجاع، مخلص و برجسته جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط باند جنایتکار صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشور‌های محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد. جامعه تیروکمان کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت ضد بشری، از خداوند متعال برای این شهدای والا مقام علو درجات و برای محور مقاومت نصرت و پیروزی مسئلت می‌کند.

 

 پیام تسلیت فدراسیون دوچرخه‌سواری 

فدراسیون دوچرخه‌سواری در پیامی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فدراسیون دوچرخه‌سواری در همین رابطه به شرح زیر است:

﴿مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا﴾ (احزاب، آیه ۲۳)

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به همه حق‌جویان جهان، مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونسیتی و ملت لبنان تسلیت می‌گوییم و بر عهد خود در راه مقدس این شهید، هم‌قسم می‌مانیم.

 

 پیام تسلیت فدراسیون تنیس 

فدراسیون تنیس در پیامی شهادت سیدحسن نصر‌الله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ سیدحسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، فدراسیون تنیس در پیامی این شهادت را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

شهادت مجاهد جبهه مقاومت و جهان اسلام، سیدحسن نصرالله و تنی از چند از یاران وی و مردم مظلوم و بیگناه در جنوب بیروت را محکوم کرده و انزجار و نفرت خود را از رفتار‌های غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌داریم. بدون شک نسل‌کشی این رژیم غاصب هیچ‌گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد و رفتار‌های ددمنشانه آنها نشان از ماهیت پلید این رژیم غاصب دارد.

جامعه تنیس در کنار سایر آحاد ملت شریف ایران اسلامی و جامعه ورزش این جنایات را محکوم کرده و امیدوارم به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی باشیم.

 

 پیام تسلیت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان 

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست به ضاحیه‌ی بیروت که منجر به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی و جمعی از فرماندهان و مردم مظلوم لبنان شد، موجب تالم و انزجار مردم مسلمان و ملت شریف ایران عزیز اسلامی شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یکی از بزرگترین رهبران مقاومت بود که با شجاعت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیست ایستاد و در مسیر ظلم ستیزی و سربلندی جبهه مقاومت، پیروز‌های ماندگاری را درتاریخ به ثبت رساند و همواره در مبارزه با رژیم دژخیمان صهیونیست از حقوق مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت دفاع کرد.

شهادت جانسوز مجاهد مبارز و نستوه سید حسن نصرالله و مردم مظلوم لبنان موجب غم و اندوه بی پایان جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان شد.

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان و مردم مظلوم لبنان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم مظلوم فلسطین و لبنان، ملت شریف ایران عزیز اسلامی، جبهه مقاومت، خانواده معزز و داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت می‌گوید و از خداوند متعال علو درجات، رحمت الهی و حشر با اولیالله را برای شهید حسن نصرالله و شهدای لبنان و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت می‌دارد.

 

 پیام تسلیت فدراسیون قایقرانی 

فدراسیون قایقرانی در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به همراه جمعی از همرزمان خود به شهادت رسید. در پی این اقدام ددمنشانه فدراسیون قایقرانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در یک اقدام ترویستی و ددمنشانه جمعی از مجاهدان حزب‌الله لبنان از جمله عالم مجاهد سیدحسن نصرالله را به شهادت رساند.

فدراسیون قایقرانی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونستی در کشتار مردم بی‌دفاع و اقدام تروریستی اخیر، شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از همراهانش را تسلیت می‌گوید.»

 

 پیام تسلیت کمیته ملی المپیک 
کمیته ملی المپیک در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان که سال‌ها با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی، آرزوی شهادت در راه خدا را داشت به پیشگاه حضرت بقیة‌الله ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض می‌نماییم.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *