Wp Header Logo 75.png


کد خبر : 2073661 |
10 مهر 1403 ساعت 14:06 |
3.1K بازدید |

3
دیدگاه


نمایندگان اوزان ۵۲- و ۵۹- کیلوگرم بانوان ایران با شکست رقبای خود صاحب مدال طلای تکواندوی نوجوانان جهان شدند.

پرنیان نوری و آیناز نصیری به مدال طلا رسیدند

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، در جریان نخستین روز از چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در کره‌جنوبی، پرنیان نوری نمایندگان وزن ۵۲- و آیناز نصیری نماینده وزن ۵۹- کیلوگرم ایران با شکست رقبای خود صاحب مدال طلا شدند.

پرنیان نوری در وزن ۵۲- کیلوگرم در مبارزه نخست برابر علودی هاجر از لبنان در ۲ راند صاحب برتری شد. وی سپس اینس بنتی از فرانسه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه مورامات از تایلند را ۲ بر یک از پیش رو برداشت.

نوری در ادامه مقابل ممدووا از آذربایجان ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز ۲ بر صفر برابر رومرو فرناندز از اسپانیا را برد و به فینال این مسابقات رسید. نوری در فینال نیز برابر زو از چین با نتیجه ۲ بر صفر و با نتایج ۴ بر یک و ۱۵ بر ۸ به برتری دست یافت و صاحب مدال طلای جهان شد.

آیناز نصیری در وزن ۵۹- کیلوگرم نیز در دور نخست «چیانگ» از چین تایپه را ۲ بر صفر شکست داد و سپس «اسمیرونوا» از روسه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. وی سپس برابر «فاطمیا مندی» از فرانسه در دو راند صاحب برتری شد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز رانکو از صربستان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت.

نصیری در نیمه نهایی برابر اوگلسیچ از کرواسی به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا به مصاف نورای کازان بیک از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ برصفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *