Wp Header Logo 77.png
جمعی از اعضای شورایعالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» روز دوشنبه ۹ مهر ماه با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران با سید عبدالله صفی‌الدین نماینده حزب الله در ایران دیدار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی شهادت مظلومانه سید مقاومت مجاهد کبیر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله (ره)، جمعی از اعضای شورایعالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» روز دوشنبه ۹ مهر ماه با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران با سید عبدالله صفی‌الدین نماینده حزب‌الله در ایران دیدار کردند.

حضور اعضای اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران

در این دیدار اعضای حاضر مراتب تأثر و تألم خود را از فقدان رهبر کبیر مقاومت شهید نصرالله ابراز و بر ضرورت پاسخ کوبنده به این جنایت و پیشمان کردن صهیونیست‌ها تأکید کردند.

در ادامه سردار حاج محمد تهرانی مقدم دبیرکل اجلاسیه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نهمین دوره اجلاسیه، جزئیات برنامه‌های مصوب شورایعالی اجلاسیه برای بزرگداشت شهید نصرالله را به اطلاع آقای صفی الدین رساندند.

نماینده حزب‌الله در تهران نیز ضمن تشکر از احساس وظیفه و تلاش مستمر مسئولان اجلاسیه برای پاسداشت خدمات مجاهدان و تکریم آنان، بر تداوم اینگونه برنامه‌ها و پشتیبانی معنوی رزمندگان مقاومت تاکید کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *