Wp Header Logo 22.png

تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران به نتیجه مساوی بسنده کردند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛ تساوی خیبر و ذوب آهن در خرم آباد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین روز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب پنج شنبه تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱ – ۱ دو تیم به پایان رسید. 

تیم داوری: بیژن حیدری با کمک‌های حمید نادری و هیوا بهمنی 
این مسابقه قرار بود با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود، اما با وجود رسیدن VAR به خرم‌آباد، مراحل نصب و راه‌اندازی این سیستم برای این مسابقه کامل نشد تا این دیدار بدون VAR برگزار شود.

ترکیب ابتدایی خیبر خرم‌آباد:
محسن سعید جغایی، محسن طرهانی، علیرضا نقی‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا دغاغله، عارف رستمی، سینا خادم‌پور، مهرداد قنبری، آنتونیو امواردو باتیستا، آنتونی آکومو آگای و کوین گونهر بولی
سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن اصفهان:
پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی
­
بازی متعادل آغاز شد و هر دو تیم با ارائه یک فوتبال رو به جلو به دنبال زدن گل برتری بودند. این ذوب‌آهن بود که در نیمه نخست توانست بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند و حسن شوشتری در دقیقه ۴۲ توانست دروازه خیبر را باز کند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوبی‌ها به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، حملات خیبر خیبر خرم‌آباد برای فرار از شکست خانگی بیشتر شد و در نهایت کوین بولی در دقیقه ۷۸ توانست گل مساوی را وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

در ادامه حملات دو تیم نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن با تساوی یک – یک به کارشان پایان بدهند.

خیبر با این تساوی ۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و ذوب‌آهن هم با کسب سومین مساوی پیاپی ۳ امتیازی شد و در رده دهم ایستاد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *