Wp Header Logo 132.png

تیم والیبال ساحلی پسران کمتر از ۱۹ سال ایران با شکست لهستان نخستین بار به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی جهانی صعود کرد.

والیبال ساحلی کمتر از ۱۹ سال جهان؛ صعود مقتدرانه پسران ایران به مرحله نیمه پایانی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار‌های مرحله یک چهارم پایانی هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کمتر از ۱۹ سال جهان امروز (شنبه دهم شهریور) در شهر شانگلو چین در حال پیگیریست. تیم والیبال ساحلی کمتر از ۱۹ سال ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نویی) که در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم‌های آمریکا، استرالیا و تایلند شد و به عنوان صدرنشین گروه به طور مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد؛ روز گذشته هم با غلبه بر شیلی راهی مرحله یک چهارم پایانی شد و امروز به مصاف لهستان رفت.

 

پسران کشورمان در این مسابقه دو بر صفر و با امتیاز‌های ۲۳ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۷ (Wanat-Warych) به پیروزی رسیدند تا پنجمین برد پیاپی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند و راهی مرحله نیمه پایانی شوند.تیم والیبال ساحلی کمتر از ۱۹ سال ایران ساعت ۱۶ امروز و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف لتونی (Šalkovskis-Jaundžeikars) می‌رود تا در صورت شکست این تیم راهی دیدار پایانی شود. 

 

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های لهستان (Pietraszek-Krzeminski) و مکزیک (Lares-Carlos Andres) از ساعت ۱۴ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری به عنوان مربی و تحلیلگر و سید پوریا نعیمی به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم کمتر از ۱۹ سال ساحلی در رقابت‌ها هستند.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *