Wp Header Logo 1871.png
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: با حکم وزیر ارتباطات، یک جوان نخبه دانشگاهی از سیستان و بلوچستان، “مشاور وزیر در توسعه ارتباطات در مناطق روستایی” شد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حکمی “نیک محمد بلوچ زهی” را به سمت “مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)” منصوب کرد.

 

مشاور جدید وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی، یک جوانِ سنی مذهب و نخبه دانشگاهی برآمده از منطقه ای محروم در استان سیستان و بلوچستان است که افزون بر تدریس و پژوهش در دانشگاه و محیط های علمی، رده های مختلف اجرایی را از سطوح پایین در مناطق محروم طی کرده است.

 

«نیک محمد بلوچ زهی»، دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران در مقطع دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان است که پیش از این در جایگاه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در زاهدان فعالیت کرده است.

 

با انتصاب این جوان بلوچِ خوشنام و دانشگاهی رشد یافته در استان سیستان و بلوچستان، انتظار می رود خدمت به مناطق روستایی و محروم کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شتاب بیشتری می گیرد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *