Wp Header Logo 1964.png

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در لبنان واکنش نشان داد.

انصارالله یمن: عملیات تروریستی اسرائیل جنایت جنگی است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در این بیانیه، عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را که به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان این کشور انجامید، به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که اقدام رژیم صهیونستی ضد غیرنظامیان در لبنان، جنایت جنگی تمام‌عیار و نقض آشکار حاکمیت لبنان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پافشاری رژیم صهیونیستی در جنایات خود، چه در غزه و چه در لبنان در سایه حمایت و کمک آمریکا در همه سطوح رخ می‌دهد.

در این بیانیه تاکید شده است: حزب‌الله لبنان بهای پافشاری بر اصول ایمانی، اخلاقی شجاعانه خود در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین را می‌پردازد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: مواضع حزب‌الله، دشمن اسرائیلی را مستأصل و تلفات جانی و مادی زیادی به آن‌ها وارد کرد.‌

دفتر سیاسی انصارالله اضافه کرد: توسل دشمن صهیونیستی به این‌گونه جنایت‌ها بیانگر ناتوانی و حجم ورشکستگی این رژیم در رویارویی مستقیم نظامی با حزب‌الله است.

این جنبش افزود: انصارالله همبستگی کامل خود را با ملت و مقاومت لبنان ابراز می‌دارد و این حق مقاومت و لبنان است که به تشدید تنش خطرناک صهیونیست‌ها پاسخ دهد.

انصارالله بیان کرد که ما به قدرت و اقتدار نظامی لبنان و مقاومت آن در رویارویی با تنش اسرائیل فارغ از هرگونه چالش و تبعات آن ایمان داریم.

در پایان این بیانیه تاکید شده است که انصارالله ایستادگی خود در کنار ملت لبنان و مقاومت اسلامی آن در مقابله با دشمن صهیونیستی را اعلام می‌کند و این تجاوز مانعی در استمرار محور قدس، جهاد و مقاومت در پشتیبانی از مردم فلسطین و تحقق پیروزی در مساله عادلانه نخواهد بود.

انتهای پیام/ 161

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *