Wp Header Logo 1037.png

لزوم ثبت اطلاعات اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان برای دریافت خدمات بانکی

به گزارش روزپلاس و به نقل از روابط عمومی بانک دی، بر اساس اعلام بانک مرکزی، درخواست دریافت خدمات پایه بانکی مانند افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت تسهیلات، تعهدات و …، از طریق تطبیق کد ملی و کدپستی متقاضیان در پایگاه اطلاعاتی سامانه ملی املاک و اسکان، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر این اساس تمامی مشتریان گرامی می‌بایست پیش از مراجعه به شعب برای دریافت خدمات بانکی با مراجعه به این سامانه به نشانی  www.amlak.mrud.ir  اطلاعات خود را تکمیل کنند.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *