Wp Header Logo 2105.png


کد خبر : 2071159 |
31 شهریور 1403 ساعت 12:36 |
4.7K بازدید |

2
دیدگاه


ریکاردو کالافیوری می‌گوید برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال کاملا آماده و سرحال است.

پیام مدافع ایتالیایی به آرتتا: آماده بازی هستم

به گزارش “ورزش سه”، کالافیوری پس از عملکرد درخشانش در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ با پیشنهادهای متعددی از سوی باشگاه‌های اروپایی روبرو شد و در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت بدهد و راهی لیگ برتر انگلیس شود تا تجربه بازی در این مسابقات را به دست آرود.

اما این بازیکن در زمان حضورش در اردوی تیم ملی ایتالیا و در جریان دیدار برابر فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بر اثر یک اتفاق دچار مصدومیت شد و مجبور شد که مدتی را در لندن صرف درمان مصدومیتش کند و حالا آماده شروعی درخشان و با نشاط با آرسنال است.

2060382

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «این چالشی بزرگ است، اما من می‌دانستم که قدم به کجا گذاشته‌ام و با تمام توان آماده نشان دادن کیفیتم در این تیم هستم. مهارت‌های من در اختیار این تیم خواهد بود و من از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. می‌دانم که توانایی بیشتری دارم و تردیدی در این باره نیست.

رقابت در این تیم بسیار خوب است چون باعث می‌شود که همه در تمرینات بهتر عمل کنند و عملکرد بهتری در بازی‌ها هم داشته باشند. من پیش از این نشان داده بودم که به خوبی در این تیم جا افتاده و با همه چیز سازگار شده‌ام. رفتار همه در این تیم با من فوق‌العاده بوده و حالا زمان بازی کردن رسیده است.»

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *