Wp Header Logo 2395.png


کد خبر : 2071793 |
03 مهر 1403 ساعت 05:28 |
2.7K بازدید |

3
دیدگاه


مصدومیت رودری نگرانی جدید پپ گواردیولا است، چرا که منچسترسیتی بدون این بازیکن آمار بسیار ضعیفی دارد.

امیدواری رقبا: سیتی بدون رودری بردن را بلد نیست!

به گزارش “ورزش سه”، رودری، هافبک کلیدی منچسترسیتی، ممکن است بقیه فصل را به دلیل مصدومیت از دست بدهد که این یک مانع بزرگ در راه تلاش‌های آنها برای کسب پنجمین عنوان پیاپی لیگ برتر است. این بازیکن ۲۸ ساله که پس از کمک به اسپانیا برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ یکی از مدعیان اصلی توپ طلاست، تنها ۲۱ دقیقه پس از شروع بازی منچسترسیتی مقابل آرسنال با مصدومیت جدی زانو از زمین خارج شد.

رودری توانست از زمین خارج شود، اما گزارش‌ها از اسپانیا و ای‌اس‌پی‌ان حاکی از آن است که این ستاره احتمالاً بقیه فصل را از دست خواهد داد. آزمایش‌های اولیه نشان داده‌اند که او دچار پارگی رباط صلیبی قدامی شده است.

غیبت او تردیدهایی را در مورد قدرت منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد می‌کند. بله، پپ گواردیولا گزینه‌های زیادی در اختیار دارد، از جمله ایلکای گوندوگان، متئوس نونز و متئو کواچیچ که در بازی یکشنبه شب جایگزین او شدند. اما رکورد قهرمانان بدون هافبک کلیدی‌شان می‌تواند به تیم‌های رقیب امید بدهد. فصل گذشته، تیم گواردیولا تنها پنج بار در تمامی رقابت‌ها شکست خورد. سه باخت در لیگ برتر و یکی در جام اتحادیه زمانی رخ داد که رودری حضور نداشت.

2085433

شکست منچسترسیتی در فینال جام حذفی مقابل منچستریونایتد در ماه مه به رکورد ۷۴ بازی بدون شکست این هافبک پایان داد. از زمان پیوستن به منچسترسیتی از اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۹، این تیم ۷۴ درصد از بازی‌هایی را که او در آنها حضور داشته برده است، ۱۵ درصد مساوی کرده و تنها ۱۱ درصد باخته است.

در لیگ برتر، تیم گواردیولا در ۱۷۴ بازی ۱۲۹ برد ثبت کرده و تنها ۱۹ بار باخته است، که آخرین باخت در فوریه ۲۰۲۳ مقابل تاتنهام بود. با این حال، بدون رودری، منچسترسیتی در ۲۱ بازی لیگ ۲۳ امتیاز از دست داده است.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *