Wp Header Logo 2438.png


کد خبر : 2071797 |
03 مهر 1403 ساعت 06:02 |
15.7K بازدید |

6
دیدگاه


خانواده فریدکین، مالکان رم، طی بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف اعلام کردند که در بهترین زمان ممکن دانیله ده‌روسی را از هدایت جالوروسی برکنار کردند.

مالکان رم: ده‌روسی در بهترین زمان اخراج شد

به گزارش “ورزش سه”، در میان هرج و مرجی که هفته گذشته پس از برکناری دانیله ده‌روسی به وجود آمد، دن و رایان فریدکین، رئیس و معاون رم، به توصیف وضعیت طوفانی پایتخت ایتالیا پرداختند.

در بیانیه‌ای نادر در وب‌سایت رسمی باشگاه رم، این پدر و پسر تنها لحظاتی پس از رسمی شدن خریداری سهام باشگاه لیگ برتری اورتون، درباره وضعیت مربیگری رم صحبت کردند.

در این بیانیه آمده است: “فوتبال در سراسر جهان به‌عنوان یک بازی زیبا تحسین می‌شود. هر مسابقه مملو از شور، هیجان و غیرقابل پیش‌بینی است و به همین دلیل است که ما آن را دوست داریم. اما فراتر از نتایج داخل زمین، مسئولیت ما به‌عنوان مالکان باشگاه این است که تصمیمات بزرگی بگیریم که معتقدیم به نفع باشگاه است، حتی زمانی که انتخاب آن‌ها بسیار دشوار است.

خریدهای نقل و انتقالاتی در تابستان امسال آغاز یک پروژه استراتژیک چند ساله بود که برای بازگرداندن آاس رم به سطح اول فوتبال اروپا طراحی شده بود. به‌عنوان بخشی از این چشم‌انداز، توسعه یک استادیوم جدید، که تاریخ عمیق باشگاه را گرامی می‌دارد، به خوبی در حال انجام است.

2085449

اجازه دهید این را بگوییم. ما نهایت احترام را برای دانیله ده‌روسی قائل هستیم و معتقدیم که او به‌عنوان مربی، حرفه‌ای عالی خواهد داشت. شاید حتی یک روز به رم برگردد. تصمیم برای جدایی از او فوق‌العاده سخت بود، اما ما با این باور تصمیم گرفتیم که به ما بهترین فرصت را برای رقابت جهت کسب جام می‌دهد. ما همچنان سرمایه‌گذار فعال در صنعت ورزش هستیم. ما عاشق بازی زیبا هستیم.”

یکی از افراد مطرح در صنعت خودرو و سینمای آمریکا همچنین به هواداران رم اطمینان داد که خرید اورتون تاثیری روی تمرکز آن‌ها برای مدیریت رم نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: “اضافه شدن اورتون به مجموعه ما، تمرکز مجموعه ما روی آاس رم را تغییر نمی‌دهد. در هر صورت این به رم کمک خواهد کرد. هر باشگاه در مجموعه ما به طور مستقل عمل می‌کند و آ‌اس رم در قلب جاه‌طلبی‌های فوتبالی ما باقی می‌ماند.

مطمئن باشید، تعهد، منابع و انرژی ما به رم کاهش نخواهد یافت. هدف ما روشن است، دیدن رقابت مداوم آاس رم در بالاترین سطوح فوتبال اروپا.”

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *