Wp Header Logo 2523.png
مقاومت اسلامی حزب‌الله حملات هماهنگ شده‌ای را به تأسیسات نظامی کلیدی لشکر ذخیره گالیله ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی حزب‌الله حملات هماهنگ شده‌ای را به تأسیسات نظامی کلیدی لشکر ذخیره گالیله ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده و مقر نیروهای ذخیره در پایگاه عمیعاد و مجتمع‌های نظامی رافائل در منطقه زولون در شمال حیفا را هدف قرار داده است.

حمله حزب الله به تأسیسات نظامی اسرائیل در شمال اسرائیل

نیروهای مقاومت اسلامی حزب‌الله مقر ذخیره سپاه شمالی ارتش اسرائیل، پایگاه ذخیره لشکر گالیله و انبارهای لجستیکی آن در پایگاه آمیاد و همچنین مجتمع های نظامی – صنعتی رافائل را در منطقه زولون در شمال هیفا این کشور هدف قرار دادند. 

حزب‌الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در همبستگی با مردم مقاوم فلسطینی خود در نوار غزه و به رسمیت شناختن مقاومت شجاعانه و عزتمندانه آنها و همچنین در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی که مناطق جنوبی و بقاع را هدف قرار داده است، مجاهدین مقاومت اسلامی روز دوشنبه 2 مهر1403، سلسله حملات موشکی انجام دادند. 

این حملات به مقر نیروهای ذخیره ارتش شمال، پایگاه نیروهای ذخیره لشکر گالیله و تأسیسات لجستیکی آن در پایگاه عمیاد، به همراه مجتمع های نظامی-صنعتی شرکت رافائل واقع در منطقه زولون در شمال حیفا را هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *