Wp Header Logo 2543.png

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس- مهدی شهرودی؛ طی روزهای گذشته درگیری‌ها بین رزمندگان حزب‌الله و ارتش اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل شدت گرفته است و این نبرد‌ها بوی یک جنگ تمام عیار را می‌دهد.

حزب‌الله لبنان با داشتن انبوهی از موشک‌های بالستیک، کوتاه برد و میانبرد می‌تواند یک جنگ پیروز را رقم بزند؛ حال آنکه امروز هم توانسته این اقدام را انجام دهد و موفقیت‌های قابل توجهی برای محور مقاومت به دست بیاورد. 

پیروز جنگ با اسرائیل حزب الله خواهد بود

از سوی دیگر رزمندگان حزب‌الله با استفاده از حملات ترکیبی پهپاد، راکت و موشک توانستند به خوبی تمرکز دشمن را بر هم بزنند و سامانه گنبد آهنین را ناکارآمد کنند؛ در روز‌های اخیر شاهد بودیم که مقاومت اسلامی لبنان با سامانه‌های موشکی کوتاه برد خود توانستند ضربات سختی به دشمن صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی و به خصوص در «الجلیل» و «حیفا» وارد کنند.

همچنین گزارش منابع رسانه‌ای نشان می‌دهد که موشک‌های حزب‌الله توانسته قلب تل‌آویو را هدف بگیرد و برای اولین بار از جنگ هفتم اکتبر راکت‌های هوشمند حزب‌الله عمق الجنین را هدف قرار داده است.

در روزهای اخیر رزمندگان حزب الله نیز توانستند با موشک‌های خود خسارات قابل توجهی به شهرک‌های نظامی اسرائیل وارد آورند و تلفات قطعی را از این رژیم بگیرند.

نکته حائز اهمیت این است که رژیم صهیونیستی با بمباران جنوب لبنان فکر می‌کند که می‌تواند جلوی حملات موشکی حزب‌الله را بگیرد؛ حال آنکه موشک‌های حزب الله توانسته با قدرت  قلب دشمن صهیونیستی را بشکافد؛ این تنها یک بلوف نیست، بلکه واقعیتی است که در میانه میدان می‌توانیم آن را ببینیم.

شهرک‌های صهیونیست نشین صفد، نهاریا، طبریا، کرمیئیل، کریات شمونه، عفوله، مرون و … بار‌ها با حملات موشکی دقیق و دامنه‌دار رزمندگان قدرتمند و شجاع حزب الله آسیب‌های جدی دیدند.

همچنین از آغاز جنگ در غزه، برای اولین بار است که شهرک‌های صهیونیستی کرانه باختری از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار می‌گیرند. در برخی از شهر‌های کرانه باختری از جمله جنین، سلفیت و قلقیلیه صدای انفجار‌هایی در روز‌های اخیر  شنیده شده است.

همچنین در نبرد میدانی زمینی هم رزمندگان حزب الله حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و می‌توانند دشمن صهیونیستی را به عقب برانند. همانطور که می‌دانید رزمندگان حزب الله با موشک‌های ضد زره تاکنون ده‌ها صهیونیست را به هلاکت رساندند و این رویه با قدرت ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی با اشتباه محاسباتی فکر می‌کند که حزب الله یک گروه کوچک پارتیزانی است؛ حال آنکه حزب الله لبنان این گروه مقاومت در جنگ سوریه، نقش موثری در شکست تروریست‌های تکفیری ایفا کرد و توانمندی نظامی آن دست کم چندین برابر ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ 271

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *