Wp Header Logo 2732.png


کد خبر : 2072554 |
06 مهر 1403 ساعت 02:02 |
25.4K بازدید |

4
دیدگاه


سرمربی نساجی از نمایش تیمش مقابل شمس‌آذر‌ ابراز رضایت کرد.

الهامی: یامگا را ۱۰ دقیقه‌ای تایید کردم

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی پس از تساوی نساجی مقابل شمس‌آذر در نشست خبری عنوان کرد: قبل از شروع صحب‌هایم باید بابت غیبت در نشست خبری قبل از بازی معذرت‌خواهی کنم. به تیم داوری خسته نباشید و به تیم خوب شمس آذر تبریک می‌گویم. واقعا حیف این زمین خوب که زمان بازی چنین شرایطی را با وزش باد ایجاد می‌کند. درباره کیفیت بازی نمی‌توان صحبت کرد زیرا نیم‌بال بود تا فوتبال.

او ادامه داد: در نیمه اول باد ۳۰ درصد به سود ما و در نیمه دوم ۸۰ درصد به ضررمان بود. الان هم سرعت وزش باد بیشتر می‌شود. باید فدراسیون یا سازمان لیگ زمان بازی‌ها در قزوین را درست کند یا بازی را در شرایط جوی خوب برگزار کند، چرا که بیشتر از همه خود شمس‌ آذر ضرر می‌کند. نیمه اول شوت دروازه‌بان ما پشت ۱۸ قدم برمی‌گشت. هیچ حرفی برای گفتن در مورد بازی ندارم. فقط باید به تیم داوری و هواداران دو تیم خسته نباشید بگویم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: اجازه بدهید با سوال اول موافق نباشم که ما قسر در رفتیم. شمس‌ آذر فرصت‌های خوبی داشت که بیشتر آنها روی شوت از راه دور و ضربات ایستگاهی بود، اما در شرایط بازی ۴-۳ موقعیت فوق‌العاده داشتیم. توپ‌های حریف هم روی ضربات ایستگاهی خطرناک بود. می‌توانستیم در ۵-۴ دقیقه آخر نیز کار را تمام‌ کنیم، اما نمی‌توانم منکر بازی خوب شمس‌ آذر باشم.

الهامی درباره وضعیت خودش در قائمشهر پس از حمایت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، توضیح داد: همیشه گفته‌ام لطفی است که خدا شامل حال ما کرده است. هرجا باشید حتی اگر ۹۵ درصد با شما موافق باشند، برخی نیز به خاطر منافع خود مخالف هستند. این موضوع طبیعی است و اصلا ناراحت نمی‌شوم. لطف خدا است که در قائمشهر محبوبیت دارم و باید قدردانش باشم. بازی با استقلال سخت بود مانند دیدار شمس‌ آذر هم که در نیمه دوم باد خیلی شدیدتر از نیمه اول شد. خودتان دیدید دو تیم ۱۰ نفره بودند‌. فنی نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم. نساجی و شمس‌ آذر هم می‌توانستند برنده و بازنده باشند.

او ادامه داد: به همین دلیل بدون اغراق مساوی عادلانه بود‌. شاید آنها در مالکیت توپ مقداری بهتر از ما به ویژه در نیمه دوم بودند، اما اقتضای شرایط جوی بود. فرصت‌های حریف هم با توجه به اینکه شمس‌ آذر شرایط باد و آب و هوا را می‌داند، می‌دانست نیمه دوم موافق این تیم می‌شود و نوع فوتبالش را با این شرایط تطبیق داده بود. من تاکنون به قزوین نیامده و فکر نمی‌کردم باد به این شدت بوزد. هوا سرد هم نبود و دلیل این وزش باد را نمی‌دانم. قطعا بار دیگر که به قزوین بیایم، تمهیدات لازم را در نظر می‌گیرم، چرا که خیلی برای ما مهم است.

2086906

سرمربی نساجی در مورد استفاده نشدن از وی‌ای‌آر در این بازی ابراز کرد: این سیستم خیلی خوب است. امروز کوپال ناظمی از هر تیم یک نفر را اخراج کرد و اخطارهای زیادی هم داد‌. اگر وی‌ای‌آر بود، اعتراض‌های من و سعید دقیقی خیلی کمتر می‌شد. شاید صحنه‌هایی که درون ۱۸ قدم دو تیم اتفاق افتاد هم با این سیستم بهتر بررسی می‌شد. اگر VAR در قزوین هست، چرا نباید در بازی دو تیم شهرستانی از آن استفاده شود. مقداری کم‌لطفی شد. با این شرایط که استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان با آن زمین خوب میزبانی کرده‌اند، حیف است که با این زمین چنین شرایط جوی وجود داشته باشد.

او درمورد اینکه آیا دوست داشت نساجی هم در چنین زمینی بازی می‌کرد، اظهار کرد: زمین ما هم کمتر نیست‌. شمس‌ آذر یک تیم نوپا است و باید به خاطر داشتن چنین زمینی، به هیئت فوتبال، وزارت ورزش و باشگاه شمس‌ آذر تبریک گفت‌. نساجی هم به‌عنوان تیمی با قدمت ۶۵ ساله، نباید زمینش خراب باشد‌. زمین ما هم کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. امسال ۳-۵-۲ بازی خود را خارج از خانه برگزار کردیم که اصلا شرایط زمین آنها با شمس‌ آذر قابل قیاس نبود.

سرمربی نساجی درمورد اتلاف وقت تیمش در برخی لحظات بازی، تصریح کرد: شمس آذر نیمه اول زمان بازی را بهتر مدیریت کرد. دروازه‌بان این تیم ۳_۲ بار وقتی توپ درون زمین ما بود، خودش را انداخت، اما لوان پولی ۳_۲ بار در شرایط سخت بازی به زمین خورد. همه مرا می‌شناسند و حتی سرمربی شمس‌ آذر می‌تواند شهادت بدهد دنبال ضد فوتبال نیستم. ما پنج روز قبل مقابل استقلال بازی کردیم و امروز وضعیت‌مان با این شرایط جوی سخت بود.

الهامی درمورد دلیل دفاعی بازی کردن تیمش، گفت: کدام تیم در دقیقه ۳ موقیعت تک به تک داشت. پاکدل و زامهران فرصت‌های خوبی را از دست دادند. گفتم با این وزش باد نمی‌توان درباره کیفیت فنی بازی صحبت کرد‌. هر دو تیم هم ضرر کردند.

2086907

او درمورد میزان رضایت خود از کوین یامگا تاکید کرد: او بازیکنی تاثیرگذار و از خارجی‌های خوبی است که به لیگ ایران آمده. دیدید در استقلال نیز محبوبیت خاصی دارد.باید تشکر ویژه‌ای از هواداران شمس‌ آذر کنم که او را تشویق کردند. جدا از اینکه یک فوتبالیست قوی باشد، انسانی است که می‌توانید وجود خدا را در او حس کنید. علی خطیر شناخت کافی از یامگا داشت و وقتی به نساجی آمد، پیشنهاد جذبش را داد. جو بد رسانه‌ای علیه کوین شکل گرفته و همه می‌گفتند از لحاظ بینایی مشکل دارد.

سرمربی نساجی اضافه کرد: ۱۰ دقیقه پس از دیدن یامگا دیدم مشکلی ندارد. خیلی هم از جذبش خوشحالم. می‌تواند در ادامه راه به مجموعه ما کمک کند.

الهامی در مورد آخرین وضعیت محمد عباس‌زاده در نساجی، توضیح داد: او برای نساجی زحمت کشیده و هفته قبل همه چیز را درباره‌اش گفتم. از دید من یک بازیکن بزرگ و اسطوره برای مردم قائمشهر و مازندران است، اما الان من در این تیم تصمیم‌گیرنده هستم. فنی او را کنار نگذاشتم. از لحاظ فنی و اخلاقی بسیار خوب است و به درد هر تیمی می‌خورد. باید در قائمشهر مجسمه‌اش را بسازند، اما الان شرایط به شکلی است که برای حفاظت از تیم باید او را در اختیار باشگاه می‌گذاشتم.

وی در مورد دو اخراج متوالی سیامک نعمتی، گفت: او بازیکنی کوچکی نیست و یکی از بازیکنان پرافتخار فوتبال ما است که چندین سال در پرسپولیس بازی کرده. به تیم ما هم خوب کمک کرده است‌. در چهار بازی هم که به زمین رفته، شرایط بدی نداشت، اما فشار زیادی را تحمل می‌کند. دوست دارد به تیم کمک کند و هر هفته شرایطش بهتر می‌شود.

سرمربی نساجی درمورد وضعیت الکساندر مرکل، عنوان کرد: از روز اولی که آمد مصدومیت جزئی داشت و ITC او هم نرسیده بود که با رفع این‌ مشکلات به تیم اضافه می‌شود.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *