Wp Header Logo 2753.png


کد خبر : 2072591 |
06 مهر 1403 ساعت 13:43 |
11.8K بازدید |

44
دیدگاه


ژابی آلونسو می‌گوید تیمش با تمام وجود برابر بایرن مونیخ ایستادگی خواهد کرد.

ژابی کوتاه نمی‌آید: نمی‌گذاریم بایرن برنده شود!

به گزارش “ورزش سه”، بایرلوکوزن روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا باید در یک بازی حساس و تماشایی که یکی از مهم‌ترین تقابل‌های هفته آینده در فوتبال اروپا به حساب می‌آید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ که رقیب اصلی‌اش در این فصل خواهد بود به میدان برود.

ژابی آلونسو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و با خبرنگاران صحبت کرد.

شرایط بازی: همه چیز بسیار خوب است و ما به دنبال این هستیم که عملکرد درخشانی را در این دیدار به نمایش بگذاریم. برای این که بتوانیم امتیازی از این بازی به دست بیاوریم و دست خالی به خانه نرویم، نیاز به یک عملکرد عالی و درخشان داریم.

2075480

بایرن مونیخ: بایرن شروع بسیار خوبی در فصل جدید داشته است و بازی فردا چالش بزرگی برای هر دو تیم خواهد بود. ما باید در بالاترین سطح ممکن باشیم و به مدت ۹۰ دقیقه روبروی آنها ایستادگی کنیم. بایرن با تمام توانش قدم به این بازی خواهد گذاشت و ما باید برای مقابله با آنها آمادگی کاملی داشته باشیم.

سبک بازی برابر بایرن: ما باید منجسم بمانیم. باید این را بدانیم که بهترین راه این است که همگی در کنار هم و به عنوان یک تیم دفاع کنیم. ایده مشخصی برای این بازی داریم و نباید خیلی به حریف ساده بگیریم. نباید اجازه دهیم که فاصله زیادی بین خطوط ایجاد شود تا حریف از آنها استفاده کند. می‌دانیم که می‌خواهیم چطور بازی کنیم و با تمام وجود در زمین حاضر خواهیم شد.

source

sar-khat.ir

توسط sar-khat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *